راهکارهای دیجیتال ساینیج | Digital Signage

دیجیتال ساینیج – Digital Signage

چالش ها:

ارگان ها و سازمان ها برای ارتباطات موثر با شهروندان، برقراری ارتباط با مخاطبین، فرهنگ سازی، اطلاع رسانی، آموزش، تبلیغات و …….  همگی از رسانه استفاده می نمایند. چه رسانه ای را می توان استفاده نمود که جایگزین روش های چاپی و پرهزینه با کارآمدی کم گردد؟ ودر عین حال پیام را به سرعت انتقال دهد؟ ویدئو، کلیپ، عکس، خبر، متن روان و… همگی ابزار موثری جهت تحقق ارتباطات موثر می باشند. چگونه می توان یک شبکه خصوصی تصویری دیجیتال را در سرتاسر سازمان جهت ارائه اطلاعات به مخاطبین راه اندازی نمود؟

 

شرح راهکارها در حیطه دیجیتال ساینیج:

 

رسانه تصویری هوشمند، همان راهکاری است که می توانید به وسیله آن با بازار هدف خود ارتباط موثر داشته باشید.

شرکت لاتک، راهکار مناسب و بهینه ای برای پیاده سازی رسانه هوشمند تصویری ارائه کرده است.

در راهکار شرکت لاتک، شما می توانید محتوای دلخواه خود را تولید کرده و با استفاده از شبکه های بی سیم و یا موبایل و یا کابل به نمایشگرها انتقال داده و  بر روی نمایشگر های خود نشان دهید.

نمایشگر می تواند یک تلویزیون معمولی و یا نمایشگر مخصوص باشد که درفضای باز و یا بسته بر روی دیوار و یا به صورت ایستاده نصب گردد. صفحه ساده ویرایش محتوی و امکانات اتصال به انواع شبکه ها و قابلیت امن نمودن محتوی قبل از ارسال، از جمله امکانات این محصول می باشند .

 

Latech_Digital.Signage.Solution_لاتک_شبکه.تصویری.هوشمند

Digital Signage دیجیتال ساینیج

 

خدمات ویژه لاتک:

لاتک یک چرخه­ ی کامل (شکل ذیل) از خدمات ارزیابی سیستم مشتری و آماده سازی محیط استقرار، هماهنگ سازی، آموزش و پشتیبانی را فراهم می کند.

Latech_Services.Cycle_لاتک_چرخه.کامل.سرویس.ها

 

برندها:

Latech_Digital.Signage.Solution_Latech-Quectel

  • دیجیتال ساینیج
ابتدا ↑