یک دستگاه سرور HP ML310E G8 که بدلیل ویروسی شدن سرور مجبور به تغییر سیستم عامل آن هستیم. هنگام نصب ویندوز ۲۰۰۸ هارد ها را شناسایی نمی کند. از مدل های مختلف ویندوزهم نیزاستفاده شده ولی عملیات با موفقیت انجام نمی شود در این مورد چه کاری میتوان انجام داد؟

سرورهای مدل HP ML310e G8 از کنترل های سری B استفاده می کنند که متاسفانه درایور مربوط به این کنترلر در ویندوز ۲۰۰۸ موجود نمی باشد.کنترلر این سرور Smart Array B120i می باشد. لذا شما برای نصب ویندوز برروی این سرور و سرورهای دیگر سری G8 HP باید ابتدا از ویندوزی استفاده نمایید که اولا دستکاری نشده باشد دوما سرویس پک ۱ و آخرین آپدیت ها را نیز داشته باشد.سپس حتما برای نصب باید از روشی که کمپانی اچ پی آن را پیشنهاد کرده استفاده نمایید.

 

 

  • ((به این صورت که هنگام بوت شدن سرور با زدن کلید F10 وارد محیط Intelligent provisioning شده و در آنجا از طریق گزینه Configure به نصب ویندوز خود بپردازید. با استفاده از این روش سرور شما به صورت اتوماتیک به نصب ویندوز پرداخته و بعد از ۴ بار reset درایورهای مربوطه را نیز به صورت خودکار نصب می نماید و لازم نیست تا شما عملیاتی را انجام دهید.))
  • این روش مطمئن ترین راه برای نصب هرگونه سیستم عامل می باشد.
ابتدا ↑