درباره ما

معرفی:
فعالیت شرکت، به عنوان ارائه‌دهنده راهکارهای تخصصی در حوزه فن آوری اطلاعات، از سال ۱۳۸۸ آغاز شد و در حال حاضر دارای دو شرکت اصلی در کشور ایران می‌باشد.

تخصص:
مؤسسین و مدیران ارشد شرکت، دارای سوابق درخشان همکاری با شرکت‌های بزرگ بین المللی و سازمان‌های داخلی می‌باشند. کارشناسان فنی شرکت، دارای گواهینامه های تخصصی در سطح بین المللی می باشند.

01
فرهنگ سازمانی:
همه پرسنل شرکت، بر اساس منشور اخلاقی و با تکیه بر فرهنگ رفتاری تدوین شده در شرکت، با همکاران خود و مشتریان ارتباط برقرار می نمایند و رعایت حرمت انسان ها را در فرهنگ رفتاری خود قرار داده اند و در این راستا آموزش دیده اند و گواهینامه های داخلی شرکت را دریافت نموده اند.

03
حوزه فعالیت:
شرکت، به عنوان ارائه دهنده راهکارهای تخصصی در حوزه فن آوری اطلاعات و همچنین انجام امور بازرگانی در سطح بین الملل فعالیت می نماید.

Service2
فعالیت شرکت در ابتدا بر ارائه راهکارهای مراکز داده و راهکارهای شبکه متمرکز بود که با گذشت زمان و درخواست مشتریان، بخش های دیگر از جمله ارائه راهکارهای امنیت اطلاعات، راهکارهای سرزمین هوشمند و راهکارهای صنایع (بانکداری الکترونیک و مخابرات) را به ماموریت های خود اضافه نمودیم.

استراتژی تجاری:
استراتژی تجاری شرکت، ارائه راهکارهای تکنولوژی براساس نیازمندی های تجاری و فنی سازمان های بزرگ می باشد، به گونه ای که علاوه بر رفع نیازمندی های تخصصی و فنی سازمان ها، باعث بهینه شدن روال کسب و کار در سازمان ها گردد.

05
فعالیت ما، با در نظر گرفتن فرآیند الزامات کسب و کار، شامل: ارزیابی و برآورد نیازمندی ها، مشاوره و انتخاب راهکار، طراحی راهکار، قیمت گذاری و برآورد بودجه، تأمین تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری، نصب و راه اندازی، آموزش و در نهایت پشتیبانی برای کمک به شرکت های خصوصی و سازمان های بزرگ می باشد.

محل حضور:
دفتر مرکزی شرکت در کشور ایران و شهر تهران می باشد. شرکت، برای ارتباط نزدیک با سازمان های ارائه دهنده راهکارها، دفاتر خود در کشورهای چین و امارات را پایه گذاری نمود و در حال حاضر نیز فعال می باشند.

06
نکات مثبت:
نوآوری در تکنولوژی، در حوزه تخصصی، ما هر سال با ارائه جدیدترین راهکارها بر حوزه فن آوری اطلاعات تأثیرگذار هستیم و به نیازهای تکنولوژی سازمان های پیشرو پاسخ می دهیم. مشتریان ما برای دریافت راه حل ها، مسائل ارتقاء و پشتیبانی به ما تکیه می کنند.
نکات مثبت شرکت لاتک_940805
مشتریان وفادار:
در حوزه رفتاری، ما ارتباط خوب و سالم با مشتریان خود داریم. کارمندان، اخلاق و ارتباط سالم و خوب در حوزه کاری خود را فرا گرفته اند و مشتریان وفادار شرکت نیز از جمله سازمان های اخلاق مدار و دارای فرهنگ سازمانی می باشند.

08

امید است که به یاری پروردگار، تلاش کارمندان جوان و هوشمند و اعتماد روز افزون مشتریان، رونق در کسب و کار، شادی و آرامش را در آینده شرکت شاهد باشیم.

ارزشها (Values)

ارزش ها هدایتگر رفتار، کردار و اندیشه ما هستند و در زمان عدول از آنها و یا ایجاد خطر و یا صدمه به آنها، احساس بدی داریم.ارزشها جدی و عمیق هستند و در حقیقت همان باورهای فرد هستند که رفتارهای یک فرد را هدایت می کنند و اولویت در امور رامشخص می کنند. در زمان تصمیم گیری در مورد امور، ارزشها ما را هدایت می کنند که چه کاری را و چگونه انجام دهیم.ارزشها درسازمان نفوذ می کنند و تاثیر گزاری زیادی بر همه امور در سازمان دارند. ارزش ها باعث پایداری و قابل اعتماد بودن سازمان میگردند.انسان فرهمند (خردمند) انسانی باارزش است و ما در شرکت لاتک با شعار ما فرهمندان ارزشهای خود را با هدف خردمند بودن انتخاب می کنیم.

• مسئولیت
• امنیت
• فرهنگ
• مشتری
• نوآوری
• دانش

(ما فرهمندان)

  • بروشور شرکت لاتک فایل PDF
ابتدا ↑